اولویت دادن شرکتها به سرمایهگذاری در تکنولوژی داخلی پیامی برای سرمایهگذاران، کارکنان و عموم دارد: میل آنها به نوآوری.
موفقیت بیرقیب اغلب باعث میشود که شرکتها پا را از صنعت خودشان فراتر بگذارند تا بازارهای جدید و رقبای جدید را تجربه کنند.
آمازون یک مثال عالی آن است. دیوید لنتسمن، مدیر تحقیقات IDC در حوزه بینشها و آنالیز مشتریان ، در جریان وبینار Worldwide IT Wallet، گفت که آمازون اکنون «در حال ساخت پشتوانه اینترنت مدرن است.»
بر اساس گزارش «کیف پول IT جهانی IDC» برای حدود ۴۸۰۰ تا از بزرگترین بنگاههای جهان، آمازون توانسته است با صرف ۱۳٫۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ جایگاه خود را به عنوان جایگاه خود را به عنوان «شرکتی که بیشترین هزینه تکنولوژی تجاری را در جهان انجام داده» تثبیت کند.
– آلفابت، به عنوان شرکت مادر گوگل، با صرف حدود ۱۲٫۴ میلیارد دلار در رده دوم جای دارد.
– والمارت حدود ۱۲٫۴ میلیارد دلار هزینه کرد.
– مایکروسافت حدود ۹٫۵ میلیارد دلار هزینه کرده است.
– و [گروه بانکداری] JPMorgan Chase با حدود ۹٫۴ میلیارد دلار در رده پنجم صدرنشینان هزینهکردهای IT قرار دارد.